تاریخی

ساخت وبلاگ

انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

  • انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    در اینبخش چند انشا و همچنین متن هـای قدر دانی از پدر و مادر را جمع آوری کرده ایم. انشا با موضوع پدر و مادر را باید شخصی بنویسید ودر مورد والدین خودتان باشد و موضوعات امروز صرفا جهت ایده پردازی اسـت، شـما عزیزان همچنین می‌توانید از متن هایي کـه امروز برای شـما آورده ایم برای تشکر از زحمات پدر و مادرتان استفاده کنید، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

    انشا با موضوع قدردانی از پدر و مادر

    خداوند رحمان نعمت‌هـای فراوانی رابه انسان‌ها عطا نموده اسـت، یکی از این نعمت‌‌هـای ارزشمند و گران‌بها وجود پدر و مادر اسـت. خداوند در وجود فرزندان، عاطفه و علاقه خاص نسبت بـه والدین قرار داد و این علاقه را ممکن نیست بتوان از انسان سلب نمود و هم‌ چنین در آیات قرآن و احادیث درباره محبت فرزندان بـه پدر و مادر سفارشاتی صورت گرفته اسـت.

    سالیانی اسـت کـه شعرا و نویسندکان بزرگ و کوچک، مردمان عادی و خاص در وصف پدر و مادر، کتاب‌ها و شعرها و مقالات نوشتند اما هیچ‌گاه این توصیفات پایانی نداشته، ندارد و نخواهد داشت، چرا کـه وجود مقدس‌شان را پایانی نیست و اگر بخواهند در وصف‌شان گویند و کتابی بنگارند، کلمه کـه هیچ، زبان کـه هیچ، زمان هم کم می آورد و مثنوی هفتاد مـن کاعذ هم کاعذ پاره ای بیش نخواهد بود.

    رضایت والدین در سرنوشت دنیای انسان باعث افزایش عمر، گشایش روزی و دفع مرگ‌هـای بد اسـت، اگر پدر و مادر از انسان راضی باشند، اولین هدیه‌ای کـه نصیب شخص می شود کسب رضایت خداست ودر مرحله بعد، این رضایت والدین نقش و تأثیر مثبت و سازنده‌ ای در زندگی دنیوی افراد دارد. در حدیثی از پیامبر اکرم«ص» اسـت کـه فرمودند: دعایی کـه پدر برای فرزند کند، همانند دعایی اسـت کـه پیامبری برای امت خود نماید.

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    اس ام اس های زیبا برای پدر و مادر

    بسیار روشن اسـت کـه احترام بـه پدر و مادر در دین اسلام بسیار سفارش شده اسـت و کسیکه بـه پدر و مادر خود نیکی کند مورد رضایت خداوند خواهد بود، بنابر این بر همگان واجب اسـت کـه در همه ی حال با احترام بـه والدین، رضایت خداوند را حاصل نمایند و حتی اگر پدر و مادر آن‌ها در قید حیات نیست با رفتن بر سر مزار آن‌ها و قرائت فاتحه، دعای پدر و مادر را بدرقه راه زندگی خود کنند.

    اگر شخصی کوچک‌ ترین نیکی و احسانی در حق انسان بجای آورد، عقل تشکر و قدردانی از وی را لازم میداند حال با توجه بـه اینکه پدر و مادر از جان خود برای پرورش او مایه می گذارند، آیا جای اندکی تآمل نیست؟ اگر انسان بـه زحمت ها و رنج‌هـای والدین توجه کند هرگز نیکی‌هـای آنان را از یاد نمیبرد. امام زین العابدین علیه السلام می‌فرماید: حق مادرت آن اسـت کـه بدانی.

    او بـه گونه‌ای تـو را حمل کرد کـه هیچکس، کسی را چنین حمل نکرده اسـت و چنان ثمره‌ای از قلبش رابه تـو داده اسـت کـه هیچ‌کس بـه کسی نمیدهد، او با جوارحش تـو را حفظ کرده و هراسی ازآن نداشته اسـت کـه باوجود گرسنگی، تـو را سیر و باوجود تشنگی، تـو را سیراب کند و تـو را بپوشاند در حالی‌کـه خود لخت اسـت. سپاس‌گزارى از پدر و مادر، نشانه و گواه سلامت فطرت اسـت.

    بـه سلامتیت پدرم کـه 1000 بار

    ترک برداشتی و یکبار دم از شکست نزدی

    کهنه را پـوشیـدی و ذوق لباس نـو رابه مـن بخشیـدی

    غرورم را خریـدی و یکبار مغرورم نگشتی

    پرواز یادم دادی و پـریـدنم را نگـریستی

    پــدرم مـن از تـو مـن شدم

    هستیم از تـوست

    دستانم را بگیر کـه بزرگ کودکت

    هنوز غرق در نیاز بـه توست

    انشا دوم با موضوع پدر و مادر

    پدر و مادر آدم هـای زحمت كشي هستند كه هيچ وقت مـا فرزندان نمي توانيم زحمات انها را جبران كنيم.از وقتي كه بـه دنيا مي آييم مادر بـه مـا شير مي دهد و گريه هـای مارا تحل مي كند اگر مريض شويم بـه پدر و مادر در بالاي سر مـا هستند و نگران هستند كه مـا طوري مان نشود و پدر و مادر خيلي زحمت كشيده اند تا مـا بـه اينجا رسيده ايم و مواظب بوده اند اتفاقي نيوفتد.

    جملات زیبا برای قدردانی از پدر و مادر

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    متن های تشکر از مادر

    مـن پدر و مادرم را خيلي دوست دارم چون براي مـن خيلي زياد زحت كشيده اند و مـا بايد احترام انها را داشته باشيم،انها را در پيش مردم ضايع نكنيم،در پيش مردم از خوبي هـای آن ها بگوييم در جلوي آن ها با خواهر و برادر دعوا نكنيم،وقتي آن ها گفتند برو اين كار را براي مـن انجام بده،بريم و كار آن ها را انجام دهيم.با انها خوش رفتار و خوش اخلاق باشيم و احترام آن ها را در پيش مردم داشته باشيم.

    و با دوستاني كه بنظر انها خوب نيستند، دوستي نكنيم و با دوستاني كه درنظر آن ها خوب اسـت دوستي كنيم و چيزي كه مـا مي خواهيم ودر نظرآنها خوب نيست و نخريدند بهانه نگيريم و بگوييم آن چيز را بايد حتماً براي مـن بخريد و اين كار زشت اسـت و باعث مي شود انها ناراحت شوند و وقتي پدر و مادر دارند حرف مي زنند بايد سكوت كنيم تا حرف آن ها بـه پايان برسد و بعد مـا حرف بزنيم اگر مـا سكوت نكنيم و حرف بزنيم ناراحت مي شوند.

    مادر یعنی

    بـه تعداد همه ی روزهای گذشته تـو  صبوری

    مادر یعنی

    بـه تعداد همه ی روزهای آینده تـو  دلواپسی

    مادر یعنی

    بـه تعداد آرامش همه ی خوابهای کودکانه تـو بیداری

    مادر یعنی

    بهانه بوسیدن خستگی دستهایی کـه

    عمری بـه پای بالیدن تـو چروک شد 

    مادر یعنی

    بهانه در آغوش کشیدن زنی کـه

    نوازشگر همه ی سال‌هـای دلتنگی تـو بود 

    مادر یعنی

    باز هم بهانه مادر گرفتن 

    انشا سوم با موضوع تشکر از پدر و مادر

    ازآنجا کـه اصل وجود هر انسانی از پدر و مادر اسـت، ‌می‌توان گفت درمیان پیوندهای خویشاوندی، هیچکس بـه اندازه پدر و مادر بـه انسان نزدیک نیست. همچنانکه هیچکس بـه اندازه انها، با انسان مهربان نیست. پدر و مادر بعد از خداوند، حق حیات بر گردن فرزند دارند. این دو موجود مهربان، فرزند یا فرزندان خودرا از دوران ضعف و ناتوانی انها یعنی از دوران کودکی تا زمان توانمندی یاری میرسانند و همه ی امکانات خودرا سخاوتمندانه نثار فرزندان می کنند.

    بنابر این نقش حیاتی و ارزشمند پدر و مادر در پرورش و رشد فرزند، بر کسی پوشیده نیست و بر فرزندان لازم اسـت کـه قدر زحمات پدر و مادر را بدانند. جایگاه پدر و مادر در تمام ادیان آسمانی و حتی مکاتب غیرالهی، مورد احترام و تکریم قرار گرفته اسـت. پیامبر و اهل بیت آن حضرت و همچنین آیاتی از قرآن کریم، بطور مکرر، مقام و منزلت والدین را بیان کرده و بـه انسانها سفارش می کنند کـه از احترام بـه پدر و مادر و نیکی بـه انها غفلت نورزند.

    متن های زیبای تقدیر از پدر

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    متن های شکرگزاری و قدردانی از پدر و مادر

    در چند سوره از قرآن کریم، نیکی بـه والدین، بلافاصله پس از مبحث توحید آمده اسـت. اهمیت این موضوع تا بدان پایه اسـت کـه در روایات اهل بیت پیامبر «ص» توصیه شده کـه حتی اگر پدر و مادر کافر باشند، رعایت احترامشان لازم اسـت. در سوره انعام قسمتی از آیه 151 میخوانیم : چیزی را شریک خدا قرار ندهید و بـه پدر و مادر نیکی کنید…

    ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ

    ﭘﺪﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﻋﺖ ﺷﻨﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ

    ﺗﻤﺎﻡ ﮐﻪ ﺑﺸﻮﻧﺪ ﺑﺮﺷﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺍﻧﯽ

    و ﺍﺯ ﻧﻮ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ

    ﺑﻌﺪﻫﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﭘﺪﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ

    ﻣﺜﻞ ﻣﺪﺍﺩ ﺭﻧﮕﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ

    ﺩﻧﯿﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

    ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﻭﻟﯽ ﺁﺏ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ

    ﻧﻘﺎﺷﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﮐﺸﯿﺪﯼ

    ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ

    ﮐﺎﺵ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﮐﺴﯽ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ

    ﭘﺪﺭﻫﺎ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ ﻣﺜﻞ ﻗﻨﺪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ

    ﭼﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﮑﻨﻨﺪ

    ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ

    انشا چهارم درمورد پدر و مادر

    احترام گذاشتن بـه پدر و مادر فقط بـه این نیست کـه پاهامون را جلوی انها دراز نکنیم، جلوتر از انها حرکت نکنیم، جلو پاهایشان بلند بشویم، در اتاق و اتومبیل را براشون باز کنیم و … همه ی‌ی این ها کارهای خوبی‌اند ولی اگر طوری باشیم کـه هر کس مـا را دید با لحنی آمیخته بـه ستایش و احترام بگویداین فرزند فلانی اسـت یا اینکه:این هرچه دارد از پدر و مادرش دارد.

    بـه نظرم این بهترین تعریفی اسـت کـه مردم می توانند از پدر و مادرهامون بکنند و بهترین احترامی اسـت کـه مـا تقدیم آن ها کرده‌ ایم. کارهایی کـه مـا در ارتباط با پدر و مادرهامون انجام میدهیم، ریشه در تربیت مـا دارد. ریشه در صفاتی دارد کـه مـا بر اساس آن ها بار آمده‌ایم و شکل گرفته‌ایم. حتی اگر محل زندگی و شهر و همسایه‌هامون را عوض کنیم نمیتوانیم و نباید صفات مثبتی کـه پایه‌هـای تربیت خانوادگی مـا اسـت از دست بدهیم.

    متن هایی زیبا برای تشکر از پدر و مادر + عکس

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    متن تشکر از پدر و مادر + مادر یعنی به تعداد آرامش همه خواب های

    آنهایی کـه با یک تغییر آب و هوایی همه ی‌چیز را از دست میدهند حتی پدرشون را نه تنها با نام کوچک بلکه بـه صورت نصف و نیمه صدا میزنند و این را حمل بر صمیمیت می کنند با این کارشون نشان میدهند کـه در رنگ‌پذیری و هم‌رنگ جماعت شدن و حتی از جماعت هم جلو افتادن، رکوردشکن هستند. اگر در احترام گذاشتن مـا بـه پدر و مادرهامون:

    زمان و مکان یا شرایط اقلیمی و آب و هوایی یا نوع لباسی کـه میپوشیم یا مبلی کـه روش می نشینیم و یا خوراکی‌ ای کـه میخوریم و یا دوست و رفیقی کـه انتخاب کرده‌ایم و یا زبانی کـه یاد گرفته‌ایم یا داریم یاد می گیریم، یا گوشی موبایلی کـه بـه دستمان گرفته‌ایم و یا …. تأثیر داشته باشند باید مطمئن باشیم کـه هنوز در الفبای این درس در جا می زنیم.

    پدر عزیزم

    بـه خاطر تمام خوبیهایی کـه در حق مـن کردی

    و بـه مـن بال و پر دادی و مرا بالنده کردی

    و با سوختن خود عشق و شور را

    در وجودم روشن کردی با تمام وجودم

    و با تک تک سلولهایم دوستت دارم

    بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی کـه کشیدی

    دستانت را می بوسم و ممنونتم

    پدر جان باش و با بودنت باعث بودن مـن باش

    از صمیم قلب دوستت دارم

    پدر جان با تمام وجود دوستت دارم

    انشا پنجم با موضوع پدر

    همیشه گفته اند بهشت زیر پای مادران اسـت اما اینبار می‌گویم بهشت در دستان پدران اسـت. همان دستانی کـه دست هـای کوچک فرزندش را می‌گیرد و همه ی جا بـه آن این امید را می‌دهد کـه کوهی مثل پدر پشتش اسـت. تا با خیال آسان فرزند قدم هایش را پیش ببرد در حالی‌کـه از هیچ چیز نترسد زیرا پدری دارد کـه مثل کوه استوار در کنارش ایستاده اسـت.

    متن های زیبا در مورد پدر و مادر و عکس نوشته های عاشقانه برای پدر و مادر

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    اس ام اس و متن ادبی تشکر از پدر و مادر

    همان دستانی کـه با کار و زحمت در بیرون از خانه خورد و خوراک و آسایش فرزندانش را تهیه می‌کند … پدر همان کسی اسـت کـه با آغوش گرفتن نتیجه زندگیش این حس خوب رابه فرزند می‌دهد کـه در همه ی شرایط درکنار اوست و پا بپا یا پشت در پشت درکنار فرزندش قدم بر می دارد تا کـه هر وقت فرزندش پایش بلغزد دستانش را بگیرد و مانع سقوط آن شود.

    پدر یعنی از خود گذشتگی هـای بزرگ. پدر یعنی دستان پینه بسته، پدر یعنی شرمندگی از آن انچه کـه هست ,پدر یعنی نقابی از صبور و تحمل و استواری آما در زیر نقاب همش استرس و ناراحتی … هست ,پدر یعنی نگرانی هـای پنهانیپشت در اتاق هنگام مریضی, پدر یعنی بغض هـای یواشکی هنگام ازدواج فرزندانش, پدر یعنی قهرمان کودکی همه ی بچه ها.

    با پدرم جدول حل می کردم کـه گفتم

    نوشته دوست، عشق، محبت و چهار حرفیه

    اتفاقا دو حرف اولشم در اومده بود یعنی ب و الف

    یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا

    با اینکه میدونستم بابا میشه

    ولی بهش گفتم نه اشتباهه گفت

    ببین اگه بنویسی بابا عمودیش هم درمیاد

    تـو چشام اشک جمع شده بودو گفتم

    میدونم میشه بابا

    ولی این جا نوشته چهار حرفی

    ولی تـو کـه حرف نداری

    انشا ششم با موضوع پدر

    بابا يعني غصه، بابا يعني غم، بابا يعني درد، بابا يعني خستگي، بابا يعني تلاش، بابا يعني كارمند، بابا يعني مستاجر، خلاصه اينكه بابا جواني داد و پيري گرفت پس بابا يعني تنگي نفس بابا يعني لرزش دست و پا بابا يعني سنگيني گوش بابا يعني عصا و عينک بابا يعني اه و ناله بابا يعني نقطه شروع و پايان زندگي و شايد بابا يعني مـن و تـو پس بيائيد از امروز براي بابا هايي كه مثل باباي مـن اسـت.

    دعا كنيم تا خدا زودتر از او راضي شود و وی را پيش خودش بـه بهشت ببرد زيرا او ديگر از نگهباني جهنم خسته شده و از زندگي و از نفس كسيدن بيزار اسـت او ديگر توان كار ندارد قدرت «نه» گفتن را ندارد او خسته اسـت او شكسته اسـت او از ديروز پشيمان اسـت او فردا را نمي خواهد فردايي كه مثل ديروز بوده فردايي كه بايد فرداي مـن باشد و مـن پا جاي پاي او بگذارم بجنگم مبارزه كنم.

    متن زیبا برای پدر و مادر و تقدیر و تشکر از آنها

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    جملات تشکر از پدر و مادر

    تلاش كنم بـه خاطر هيچ باباي مـن بازنده بود بازنده اين جدول مارپيچ و هزار توي زندگي او براي شطرنج هروز يک حركت كم داشت و هر وقت بـه پايان بازي و روز هـای اخر ماه مي رسيد آن انچه را در بازي هـای ديروز برده بود بـه حريف مقابلش يعني صاحبخانه ی جديدمان بود مي باخت و اينجا بود كه باز مات ميشد و ساعتها بـه نقطه ای خيره مي ماند و ان نقطه چيزي نبود جز ايندۀ مـن.

    مثل گذشتۀ خودش پس مـا از موضوع انشا امروز نتيجه ميگيريم كه بابا يعني عقده يعني حسرت يعني كار يعني كسي كه چشم بـه فردا هـای دور و دراز ارزو دوخته و اين ارزو ها چيزي نيست جز اتلاف كردن عمرش و شايد امروز كه مـن اين انشا را براي شـما مي خوانم او هم پشت ميز كارش نشسته و درباره ی بابا هايي مي نويسد مثل خودش زيرا او با نوشتن يادداشتهاي روزانه ی خودش را ارام ميكند اجازه خانوم تموم شد.

    مادر پیر شده

    و آشپزخانه از تنها شدن نگران اسـت

    یقه پیراهن پدر هراسان

    بـه آخرین دکمه هـای بسته شده با دست او خیره شده اند

    فرشته مو سفید خانه مان کوله بارش را بسته

    امروز برایم خاطره اولین روز مدرسه ام را گفت

    کـه وقتی وارد کلاس شدم و او میرفت گریه می‌کردم

    خواستم بگویم آخر مهربان

    آن روز زجه هایم برای چهار ساعت ندیدنت بود

    ولی یک عمر ندیدنت را چـه کنم؟

    اما نگفتم

    انشا هفتم با موضوع مادر

    نوشتن از مادر دیگر فکر کردن نمیخواهد، همین کـه قلم را روی کاغذ بگذاری، خودش شروع میکند بـه نوشتن و تا خودت دستت را از روی کاغذ بر نداری، نوشتنت تمام نمیشود. «مادر» واژه عجیبی اسـت. در تمام فرهنگ ها از این کلمه بـه تقدس و با احترام یاد می کنند. در عمق روان و صخره هـای از انتها رسیده بـه وجود آدمی، طنین این واژه قابل احساس کردن اسـت.

    در تمام زبان هـای بشری این لغت حاوی بار عاطفی و روانی مثبت و سنگینی اسـت. اما در زندگی روزمره مان هم نقش این واژه و چیزی کـه بدان اطلاق می شود، بـه هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست. «مادر» گفتن یا بـه زبان عامیانه تر “مامان” گفتن بی آنکه آدم حواسش باشد حسی عجیب رابه آدم منتقل میکند. حسی مملو از آرامش و شیرینی و شادی. حسی کـه با هیچ چیز دیگری نمیتوان جایگزینش کرد.

    و یا حتی قابل مقایسه نیست. وقتی بـه صورت مهربان مادرم نگاه میکنم تمام دغدغه ها و مشکلات مسخره ی زندگی برایم پوچ و قابل تحمل میشوند. نه، اغراق نمیکنم اگر بگویم کـه خیلی از روزهای تلخ رابا در آغوش کشیدن مادرم و بوسیدن دستانش پشت سر گذاشته ام. می‌گویند کـه بهشت زیر پای مادران اسـت. از شنیدن این جمله تا فهمیدن و درک کردنش راه بسیار اسـت. میتوانم اقرار کنم کـه این جمله را تجربه کرده ام.

    عکس و متن تشکر از پدر و مادر

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    متن های قدردانی از پدر و مادر

    روزهایی هست کـه همه ی چیز بر وفق مراد اسـت و هیچ مشکلی نیست، در اینروزها تنها چیزی کـه باعث تکمیل شدن این شادی می شود، بودن درکنار مادری اسـت کـه شاید تنها تجلی عشق بر روی زمین اسـت. اگر عشق زمینی قابل تصور باشد میتوانم آن هم با اغماض آن را بطور کامل مرتبط با احساس بین مادر و فرزندش بدانم. باز هم باید اعتراف کنم کـه این عشق را خودم تجربه کرده ام.

    و اگر آن را بطور رسمی بیان نمیکنم، علتش این اسـت کـه ابزار خوبی برای اثبات ادعایم ندارم. اما روزهای دیگری هم هست کـه آن قدر همه ی چیز خراب می شود و درهم و برهم اسـت کـه هیچ راهی جز آرامیدن درکنار مادر نیست. موج عشق و محبت و حمایتی کـه از مادر روانه ی وجود مـا می شود کافی اسـت تا هر مشکل و تلخی ای در مقابل این حس عجیب‌وغریب و فوق العاده رنگ ببازد.

    متن کوتاه درباره پدر و مادر

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    اس ام اس کوتاه تشکر از پدر و مادر

    می‌توانم باز هم بنویسم و آن حس آسمانی کـه روی زمین شکل میگیرد را بیشتر توصیف کنم و صد البته بیشتر هم دراین امر شکست بخورم، اما ترجیح می‌دهم سکوت کنم ودر دنیای بیرون از نوشتن مادرم را ببینم و از وجودش صاف و پاک و آرام شوم.

    مجید «بهروز وثوقی» در فیلم سوته دلان

    حبیب: چرا نیومدی در دوکون؟

    مجید: امروز جمعه س، تعطیلیه

    حبیب: امروز دوشنبه س، خیلی داریم تا جمعه

    مجید: نخیییر تـو اون تقویم کـه آقام اون سال

    خودش با دست خودش بهم عیدی داد امروز جمعه س

    حبیب: اون تقویم باطله س

    مجید: واسه مـن جمعه جمعه آقامه

    شنبه بـه شنبه آقامه

    خواه مرده خواه زنده

    انشا آخر هم درباره مادر

    مادر كلمه اسـت كه هر انسان آگاه بـه آن آشنايي كامل دارد. هر انسان از آوان طفوليت الي آخرين ساعت حيات خويش در فكر وانديشه اين گوهر زيبا وگرانبها مي باشد زمانيكه انسان پا بـه عرصه حيات و زندگي ميگذارد همين مادر اسـت كه طفل خويش رابا يك عالم مشكلات زنده گي تربيه وپرورش داده تا باشد مصدر خدمت براي خود وجامعه خويش گردد.

    شب زنده داري هـای مادر در آوان طفوليت بـه خاطر صحت وسلامتي طفلش وباخبري ازآن هزاران تكاليف جدي ديگر كه هر لحظه حيات طفل رابه مخاطره مي اندازد يكي از اعمالي بـه حساب ميرود كه هر انسان دارداي ضمير روشن ولو هر قدر مصدر خدمت براي مادر خويش گردد باز هم ناچيز خواهد بود. و آرزوي هميشه گي مادر باخبري از طفلش اسـت. مادر مقدس ترين موجود روي زمين بـه شمار رفته.

    و مادر زيبا ترين وگرانبها ترين هديه الهي اسـت كه براي هركس بـه ارمغان آورده اسـت. وهر لحظه اطاعت وعبادت اين موجود پاك ومقدس هر انسان روشنفكر لازم مي باشد و هركس اگر خواهان كسب رضاي خداوند متعال«ج» باشد با يد بـه بهترين صورت اطاعت واحترام مادر را داشته باشد. تلخ ترين لحظه عمر، لحظه مرگ مادر اسـت و آغوش مادر گرم ترين جاي براي زيستن اسـت.

    متن و شعر زیبا برای قدردانی از پدر و مادر

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن های قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    انشا درباره قدردانی از پدر و مادر + عکس و متن هـای قدردانی و تشکر از پدر و مادر

    مادر نه بلكه پسر خودرا نه ماه در شكم خود حمل ميكند بلكه بيخوابي هـای مادر كه برطفلش ميكشد اصلاً جبران نميشود. پيامبر اكرم «ص» مي فرمايد كه اگر مـن مادر خودرا بـه آغوش خود گرفته هفتاد دور خانه خدارا طواف كنم باز هم ناچيز خواهد يك شب بيخوابي مادر جبران نميشود، يعني زحمات كه مادر بر اولاد خويش ميكشد جبران ناپذير اسـت. ومادر تمام زنده گي اش را فداي اولاد خويش ميكند.

    تا يك اولاد هـای خوب وبا تربيه تحويل بـه جامعه بدهد، زيرا كه چـه خوش گفته اند كه: بهشت زير پاي مادران اسـت. پس بر مـا لازم اسـت تا هميشه بـه اين گوهر زيبا ومقدس احترام داشته و عملي را انجام ندهيم كه باعث رنجش ايشان گردد. پس مـا چرا بـه پدر ومادر خود احترام نكنيم؟ مـا چرا تابع امر مادر يا از سخن هـای مادر بي اطاعتي كنيم؟ پس جوانان وخواننده گان ارجمند اميدوارم هميشه خادم مادر وجامعه خود باشيد.

    و اميدوارم كه نظر تان را دراين مورد بيا نماييد پس جوانان عزيز تا بع امر مادر تان باشيد تا بهشت نصيب تان شود. و يک چيز ديگر را كه ياد آور شوم جوانان وعزيزان كه بـه پدر و مادر خود احترام نمي كند ويا تابع امر مادر خود نمي باشد و يا از امر مادر بي اطاعتي ميكند دليلش چيست؟ اميد وارم كه دليلش را بگويد كه چرا بي اطاعتي ميكند. مادر ای کسیکه اسانی و آسایش خودرا برای بزرگ کردن مـن فدا نمودی ای وجود مقدسی کـه شب ها بیخوابی…

    پدرم و مادرم

    میخواهم با اشکهایم گلی بپرورم

    بـه رنگ خون دل

    و بـه قامت هزاران دریغ و آه

    ودر روز تولدت بر مزارت گذارم

    پدرم و مادرم

    دراین روز آهم را بنگر و دریغم را شاهد باش

    هنوز باور ندارم کـه تـو رفته ای

    هنوز دست احساس تـو را حس میکنم

    چون تـو زنده ای

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : انشا,درباره,قدردانی,از,پدر,و,مادر,عکس,و,متن,های,قدردانی,و,تشکر,از,پدر,و,مادر, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 212 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 2:40

  


روياهات را پرواز كن!


رزرو آنلاين بليط هواپيماو بهترين .كاملترين و ارزانترين خدمات گردشگري در كشور 

gardeshline (1)

http://www.gardeshlines.ir/ 

 

 

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : خرید,ارزان,بلیط,قطار,و,هواپیما, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 180 تاريخ : جمعه 20 مهر 1397 ساعت: 0:08

مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

  • مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    دربخش مد امروز نگاهی داریم بـه جذاب ترین استایل هاي ستاره معروف سینما یعنی سحر قریشی، وی یکی از خوشتیپ ترین ستاره هاي دنیای سینما و سوژه امروز مد گردی مجله پارس ناز اسـت. از جمله کارهای هنری معروف او می‌توانیم سریال دلنوازان را نام ببریم کـه مخاطبان زیادی رابه خود اختصاص داد. در ادامه بـه بررسی استایل هاي سحر قریشی میپردازیم، همراه با مـا بمانید.

    در ابتدا بیوگرافی کوتاه سحر قریشی

    سحر قریشی ، متولد دی ماه 1366 در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران اسـت کـه با 165 سانتیمتر قد، یکی از خوش پوش ترین سلبریتی هاي پرده نقره اي سینمای کشور ایران محسوب میشود و تاکنون در ده ها فیلم سینمایی ایفای نقش کرد. اما موفق بـه دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر نشد. او یکی از گرانترین هنرپیشه هاي زن سینمای کشور ایران بوده ودر سال هـای اخیر در مجموعه هاي تلویزیونی متعددی حضور پیدا کرده اسـت.

    سحر قریشی همچون الناز شاکردوست و بهنوش بختیاری، در لیست پر فالور ترین کاربران ایرانی اینستاگرام قرار داشته و صفحه او مخاطبان زیادی دارد. وی از مشاوران مد و لباس حرفه اي استفاده می‌کند و برترین مزون هاي لاکچری تهران، کار طراحی لباس ها بـه خصوص مانتوهای سحر قریشی را بر عهده دارند. مدلینا و آزالینا ازآن جمله اسـت.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    روسری هاي رنگارنگ و شیک و جذاب سحر قریشی از برند modelina

    مدل مانتوهای سحر قریشی

    سحر قریشی عادت دارد کـه مانتوهای مجلسی دانتل را بعضا با پالتوهایی کـه برش دراپه اي دارد ست کند. گرچه رنگ محبوب اش در انتخاب مانتوهای لاکچری، رنگ هاي تیره بـه خصوص مشکی اسـت، اما چون گردن بلندی ندارد و قدش بـه نسبت کوتاه اسـت، مانتوهای بدون یقه را در دستور کار قرار میدهد.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    مانتوهای محبوب این هنرپیشه طبق معمول مانتوهای زیره سفید چند لایه بوده کـه رویه مشکی در انها غالب اسـت. او بعضا در عده اي از مانتوها، از گل سینه پایین تر از سرشانه استفاده می‌کند کـه البته خیلی بین سلبریتی هاي سینمای کشور ایران مرسوم نیست. او مانتوهای گل دوزی شده زیادی را درسال هاي اخیر رونمایی کرده اسـت.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    او علاقه زیادی بـه نمایش مانتوهای جدید خود با سلفی هاي آینه اي داخل آسانسور آپارتمان ها دارد.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    تیپ اسپرت سحر قریشی

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    مدل شال مدلینا بـه همراه مانتو سفید جلوه وی را بسیاز زیبا کرده اسـت.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    مددل مانتو مشکی سحر قریشی

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    تیپ اسپرت و تیپ تقریباً رسمی سحر قریشی دریک قاب.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    سحر قریشی علاقه دارد تا انواع رنگ ها را امتحان کند ودر تمام انها نیز زیباست.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    او حتی از طرح هاي سنتی هم استفاده میکند.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    یک سلفی دیگر از سحر قریشی با تیپ خاص اش در آسانسور.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    یک تیپ اسپرت دیگر از سحر قریشی در افتتاحیه فیلم سینمایی خالتور.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    مانتو زرد و ضد افسردگی سحر خانم قریشی.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    یک تیپ خاص دیگر از سحر قریشی.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    رنگ هاي تیره هم از رنگ هاي مورد علاقه سحر قریشی اسـت.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    استایل پاییزی سحر قریشی و اینبار انتخاب مانتو راه راه.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    یک استایل خاص و ژست خاص با رنگ تیره.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    تیپ اسپرت زمستانی سحر قریشی انتخاب رنگ هاي مناسب تیپ سحر قریشی را همیشه متعادل نگه می دارد.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    یک تیپ رسمی و تیره دیگر از سحر قریشی.

    ودر آخر:

    چند تیپ و استایل خاص دیگر از سحر قریشی را می‌بینیم، با بخش مد و مدگردی هاي مجله پارس ناز همیشه خوش پوش باشید.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    تیپ مشکی سحر قریشی و لوگوهای بوسه روی لباس او. ترکیب رنگ هاي مشکی و قرمز زیبایی وی را دو چندان می‌کند.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    یک مدل آرایش زیبا و روشن از سحر قریشی.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    سحر قریشی از باشگاه پرورش اندام مستقر در پاساژ لوکس پالادیوم تهران در طول هفته استفاده می‌کند.

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    سلفی آیینه اي سحر قریشی

    مدگردی با سحر قریشی | جذاب ترین استایل های سحر قریشی

    یکی از مدلهای آرایش زیبا از سحر قریشی.

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : مدگردی,با,سحر,قریشی,جذاب,ترین,استایل,های,سحر,قریشی, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 12 شهريور 1397 ساعت: 1:49

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های وبلاگدهی معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهی است .زیرا اولا رپورتاژ بدلیل اینکه بصورت خبر منتشر میشود ، هیچ گاه از سایت ها حذف نمیشود . دوما در متن خبر ، چند بک لینک دائمی بصورت لینک فالو به سایت شما قرار داده میشود . سوما مدیران سایتهای خبری میتوانند بصورت نامحدود در سایت خود اخبار تبلیغاتی و رپورتاژ قرار دهند . نهایتا از نظر گوگل رپورتاژ به هیچ وجه اسپم محسوب نمیشود و حتی روز به روز ارزش آن بک لنیکی که در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر میرود .
من با دارا بودن 5000 وبلاگ در 20 سرویس بلاگدهی میتوانم بلک لینک داییمی برای شما فراهم کنم با سفرش ارسال به 4000 وبلاگ رپورتاژدر 1000 وبلاگ را بصورت هدیه دربافت کنید
هزینه ها
500 وبلاگ بهمراه 200 وبلاگ هدیه فقط 20 هزار تومان
1000 وبلاگ بهمراه 300 وبلاگ هدیه فقط 30 هزار تومان
2000 وبلاگ بهمراه 500 وبلاگ هدیه فقط 50 هزار تومان
3000 وبلاگ بهمراه 800 وبلاگ هدیه فقط 75 هزار تومان
4000 وبلاگ بهمراه 1000 وبلاگ هدیه فقط 115 هزار تومان

برای سفارش کلیک کنید

 

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : رپورتاژاگهی,چیست,و,چگونه,بنویسیم,رپورتاژاگهی,رایگان در500 وبلاگ, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 190 تاريخ : شنبه 10 شهريور 1397 ساعت: 23:25

فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در رقابت با ۱۱ برند در گروه سوپرمارکت آنلاین و کسب بیشترین آرای مردمی، موفق به دریافت تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، پنجمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان با حضور برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع مجلس، محمد ناطق رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، محمود محمدیان ریاست کمیته علمی، هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره و مقامات برندهای منتخب ۱۳۶ گروه کالایی و خدماتی به همراه هواداران برندهای محبوب در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در گروه سوپرمارکت آنلاین و در رقابت با ۱۱ برند در این گروه، موفق شد با کسب بیشترین آرای مردمی، تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان را از آنِ خود کند.

در این نظرسنجی گسترده ملی که با مشارکت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مصرف‌کنندگان همراه بود، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) با کسب بیشترین تعداد آرا و هوادار مردمی در اولین حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان و با گذشتِ کمتر از یک سال از آغازِ فعالیت، حائز دریافت تندیس و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۷ شد.

کاظم کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا پس از اخذ تندیس سیمین و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان طی سخنانی در جمع حضار و هواداران این برند، این موفقیت را پس از لطف خداوند و مردم شریف و نجیب ایران، مدیون حمایت، درایت و هوشمندی مدیران عالی رتبه بزرگ‌ترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین زنجیره‌ای کشور- افق کوروش- دانست و افزود: از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اُکالا تنها چند ماهی است که می‌گذرد؛ بی‌تردید دست‌یابی به تندیس سیمین برند محبوب سوپرمارکت آنلاین برای اُکالای چند ماهه، موفقیتِ بسیار بزرگی محسوب می‌شود و خرسندیم که اُکالا در این مدت کوتاه توانسته است با کسب رضایت مصرف‌کنندگان، در دل‌های مردم جا باز کند.

به گفته وی، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( okala) با حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان خود را به محکِ قضاوت و رای مردم گذاشت و امیدواریم با حفظ جایگاه پیشتازی در این صنعت، همواره محبوبِ دل‌های مصرف‌کنندگان باشیم.

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,اینترنتی,کالا,سوپر مارکت انلاین ,سوپر کورش, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 6 شهريور 1397 ساعت: 21:55

ایده های طراحی داخلی با ترمو وود و کاغذ دیواری

یکی از  مهمترین اسرار و راهکارهای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی، تغییر در نحوه ی چیدمان و چینش وسایل منزل و فضای شماست. رعایت نکات اصلی چیدمان و نحوه ی جاگذاری وسایل در دکوراسیون منزل فرصتی است تا درخانه و محل کار خود احساس آرامش و رضایت کنید.
در این نوشتار نکات اصلی چیدمان در قالب چند قانون پایه آورده شده است.این قوانین به شما کمک خواهد کرد که به بهترین حالت چینش و چیدمان وسایل برسید:

چیدمان با استفاده از :

  • کاغذ دیواری
  • پارکت لمینت
  • انواع چوب های حرارت دیده
  • روف گاردن
  • آلاچیق چوبی


اشکالات چیدمان دکوراسیون و قرارگیری وسایل منزلتان چیست؟
چگونه اشکالات و ایرادات چیدمان رابرطرف کنید؟
از کجا و چگونه  شروع  کنید؟
چطور نیازها و خواسته هایتان را الویت بندی کنید؟


یافتن جواب و پاسخ به این نکات شما را در رفع اشکالات یاری میکند.

 

  • عملکرد و کاربری فضا :

به نوع کاربری اتاق ،فضا و تعداد افرادی که از اتاق در حالت معمول استفاد ه می کنند ، دقت کنید.اهمیت این مساله در این است که می توانید نوع مبلمان و تعداد آن را مشخص کنید.

 

  • نقطه کانونی اتاق و فضا:

نقطه کانونی اولین منطقه ای است که به محض ورود به اتاق توجه شما را جلب می کند.مثل شومینه،تلویزیون،… آن را پیدا کنید.حالا مبلمان را جاسازی کنید.معمولا قطعه بزرگتر مقابل نقطه کانونی  فضا قرار می گیرد.
اگر می خواهید در اتاق تلویزیون نگاه کنید ،فاصله بین مبل وتلویزیون باید حداقل ۳ برابر سایز صفحه تلویزیو ن باشد(ترسیم قطر ها)بنابراین اگر تلویزیون شما ۴۰ اینچ باشد ،مبل شما باید ۳ متر با تلویزیون فاصله داشته باشد.

 

  • اولویت بندی در چیدمان و چینش :

ابتدا بزرگترین قطعه را در اتاق جاسازی کنید.مثلا مبلمان بزرگ اتاق نشیمن یا تخت در اتاق خواب ،که معمولا مقابل نقطه کانونی قرر می گیرد.فاصله  ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری مبل و صندلی ها از یکدیگر فضای مناسبی جهت گفتگو ایجاد می کند.

 

  • چینش و چیدمان متقارن:

معمولا این نوع چیدمان برای فضاهای رسمی مانند پذیرایی و فضاهای ملاقات مهمانان در محل کار استفاده می شود،و چیدمان های غیر متقارن به فضا و خانه ی  شما حالت خودمانی و غیررسمی می دهد.

 

  • چیدمان بر اساس تردد :

به تردد و محورهای گردش فکر کنید.راه هایی که برای ورود وخروج لازم داریم.ترددها نباید با گذاشتن قطعات بزرگ بسته شوند.
عرض مسیرهای تردد بین حداقل ۷۵ سانتی متر تا حداکثر ۱۲۰ سانتی متر ، بسته به اندازه و کاربرد فضا،متفاوت است.
سعی کنید چیدمان به گونه ای باشد که بتوان در اطراف آنها حرکت کرد،نه از وسط آن وقتی که عده ای مشغول صحبت هستند.اگر ترددها از وسط اتاق می گذرند ،بهتر است که دو فضای کوچکتر نشیمن داشته باشیم ،تا یک فضای بزرگ در وسط آن.

 

چوب نما در صنعت ساختمان

استفاده از چوب نما در ساختمان

چوب یک ماده طبیعی است که از روزگار کهن یکی از مهمترین مواد و ابزار چند منظوره کار انسانها بوده و به طور طبیعی و فراوان در دسترس آنها قرار داشته است و از این منبع طبیعی در خانه سازی ،راه سازی ،پل سازی و حمل ونقل و ابزار سازی و غیره  در تمام زندگی مورد استفاده شده  و نمود خاصی داشته است.

چوب با توجه به اینکه از مصالح ساخت دست بشر نیست و پایه آن موجود زنده است از نظر عملکرد تفاوت های بسیاری با مصالح دیگر دارد.حس زیبایی وآرامش وطبیعی بودنی که از چوب به ما منتقل می شود با هیچکدام از مصالح دیگر قابل مقایسه نمی با شد .
با پیشرفت علم و صنعت و ماشینی شدن جامعه کنونی یکی از راههای ایجاد فضایی مطبوع برای جسم و روح در زندگی به کار بردن عناصر طبیعی و اشیاء  آشنا برای ذهن است. رهاورد چوب با درک این موضوع و همکاری با برترین برندهای اروپایی از کشور فنلاند توانسته است رضایت مشتریان را با توجه به قیمت ترمو وود رقابتی جلب نماید.

موارد استفاده از ترموود

موارد استفاده از ترموود

کاربرد اصلی چوب ترمو در انواع نماهای ساختمانی است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که درز 1 سانتی متر بین ترمووود و سایر متریال های مورد استفاده را رعایت کنید، چرا که چوب همیشه تغییر سایز خواهد داشت و به اصطلاح بازی می کند.

همچنین ترمووود را میتوان در فضاهای مرطوب از قبیل حمام، سرویس بهداشتی، سونا، کف دور استخر و غیره نیز از ترموود استفاده کرد، ضمنا استفاده از چوب ترمو در آلاچیق و پرگولا نیز به دلیل خصلت چوب بودن کاملا پذیرفته می باشد.

چوب های ترمو شده گونه Ash و یا Pine به دلیل پروسه Thermo قابلیت نصب و اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را دارا می باشند، تنها نکته قابل توجه در مورد انتخاب Thermo Ash یا Thermo Pine، مقاومت بالاتر گونه Thermo Ash و قیمت ترمووود  به نسبت Thermo Pine می باشد. در همین خصوص برای دریافت لیست قیمت محصولات و نمونه چوبها لطفا با کارشناسان گروه معماری و طراحی کیواران  تماس حاصل فرمائید.

 

IFrame

فرایند تولید ترمووود

با بکارگیری روش‌های مهندسی و فراوری مناسب ، می‌توان عمر و دوام چوب‌ها را افزایش داد و آن‌ها را در برابر شرایط محیطی مقاوم‌تر ساخت . چوب‌های ترمووود به علت فرآیندی که در این جریان طی می‌کنند دارای خصوصیات ویژه ای می‌شوند که آن‌ها را به بهترین گزینه برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان تبدیل می‌سازد .کشور فنلاند پس از سالها تحقیقات و آزمایش در زمینه عمل آوری حرارتی چوب ، به روش ترمووود (THERMOWOOD) دست یافت . در این روش ، ابتدا چوب ها را برش داده و به اشکال مختلف در می آورند . سپس در داخل دستگاه ترمووود آنها را تا 100 و سپس 130 درجه سانتی گراد تحت شرایط خاص گرما می دهند . این عمل باعث خشک شدن چوب و کاهش رطوبت آن می شود. در مرحله بعد ، حرارت را تا 180 الی 220 درجه سانتی گراد تحت همان شرایط بالا می برند و چند ساعت چوبها را در این دما و شرایط نگه می دارند . در این حالت ، صمغ و رطوبت چوب بطور کامل خارج می شود و تمام قسمتهای چوب تا مرکز آن به رنگ قهوه ای روشن در می آید.

در مرحله بعد ، چوب را آرام آرام سرد می کنند تا دمای آن به 100 درجه سانتی گراد برسد و سپس با پاشیدن آب و بخار آب دمای آن را به دمای محیط می رسانند . در این مرحله ، چوب رطوبت جذب کرده و رطوبت نهایی آن به 4 تا 6 در صد می رسد . در این روش ، از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده و تمام عملیات بدون مواد افزودنی انجام می گیرد .

با استفاده از این روش ، عمده خصوصیات منفی چوب تقریبا از بین می روند .به دلیل دمای بالایی که چوب متحمل می شود ، زنجیره های سلولزی آن شکسته شده ، اسیدهای آن تجزیه شده و از هر گونه جانور میکروسکوپی و حشرات پاک می شود . بخش عمده رزین چوب از آن خارج می شود و آن قسمتی که باقی می ماند به شکل بلور در آمده و بی ضرر می گردد. پس از این فرایند ، چوب در مقابل سرما ، گرما ، بارندگی ، رطوبت ، حشرات و هر گونه تغییر شکل در محیط های بیرونی و داخلی مقاوم می شود کل این مراحل باعث می گردد تا قیمت ترموود با توجه به کیفیت آن مشخص گردد.

ترمو وود دارای ۲ روش استاندارد تولید Thermo-S و Thermo-D می باشد . حرف S در Thermo-S مخفف کلمه Stability یا پایداری است . محصولات این روش ، بین ۶ الی ۸ درصد بسته به میزان رطوبت محیط ، تغییر ابعاد یا تورم خواهند داشت . گونه های سوزنی این محصولات برای استفاده در اجزای داخل ساختمان ، اتصالات در محیط خشک ، مبلمان داخل ، سونا ، اجزای درب و پنجره و گونه های پهن برگ برای اتصالات در هر آب و هوا ، مبلمان ، کف پوش ، سونا و مبلمان فضای سبز توصیه می گردند.

حرف D در Thermo-D مخفف کلمه Durability یا دوام است . محصولات این روش، بین ۵ الی ۶ درصد بسته به میزان رطوبت محیط تغییر ابعاد یا تورم خواهند داشت . گونه های سوزنی این محصولات برای استفاده در نما و دیوار، درب های بیرونی ، پشت پنجره ، سونا ، حمام و سرویس بهداشتی ، کف پوش و مبلمان فضای سبز و گونه های پهن برگ برای تمام مصارف مشابه نوع S با رنگ تیره تر همراه با نورپردازی لامپ اسرام و استفاده از متریال های هولوگرام  توصیه می گردند.

 

دکوراسیون مدرن با دیوار های چوبی

یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضا، تزئین دیوارها است. رنگ یا کاغذ دیواری از معمول ترین نمونه های تزئین دیوارها هستند. اما چوب هم ایده بسیار خوبی است.
 
خیلی ها دوست دارند خانه خود را به سبکی متفاوت و مدرن تزئین کنند. آنها از انواع رنگ و طرح ها و مبلمان زیبا برای این منظور بهره می گیرند. اما یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضا، تزئین دیوارها است. رنگ یا کاغذ دیواری از معمول ترین نمونه های تزئین دیوارها هستند. اما چوب هم ایده بسیار خوبی است.
 
تخته های پهن یا باریک چوب در رنگ های روشن، تیره خاکستری یا حتی رنگی را می توان در کنار هم به صورت افقی یا عمودی روی یک دیوار نصب کرد. آن وقت آن دیوار می شود یک نقطه عطف در اتاق. خودش می شود یک اثر هنری. 

تاثیر کاغذ دیواری در زیبایی خانه

 

مطمئنا شماهم تجربه ی حضور در فضاهایی که تاثیر زیادی بر روحیه ی شما داشته باشند را دارید. در بسیاری از مواقع دلیل اصلی این اتفاق به نوع طراحی دکوراسیون داخلیمحیط بستگی دارد.

تاثیری که نور و رنگ ها در روحیه ی افراد دارد کاملا غیر قابل انکار می باشد. همین طور که انجام دقیق هرکاری نیازمند حضور و مدیریت افراد متخصص می باشد طراحی دکوراسیون داخلی منزل هم نیازمند مشاور متخصص در زمینه ی طراحی دکوراسیون است. البته با توجه به چند نکته شما نیز میتوانید در این زمینه صاحب نظر و صاحب سبک شوید.

مهمترین نکته توجه به کاربری فضایی ست که مایل به طراحی دکوراسیون آن هستید.به طور مثال مایل هستید محیطی گرم و دلنشین را برای دورهمی های خانوادگی طراحی کنید یا محیطی شیک و لاکچری برای مهمانی های رسمی

این موضوع در رابطه با اتاق ها نیز صادق می باشد. اگر برای طراحی فضای اتاق های منزلتان دست به کار شده اید ابتدا در نظر داشته باشید استفاده ی شما از این اتاق چه چیزی ست. آیا محیطی برای انجام کارهای شخصی ست یا اتاق کاری برای انجام فعالیت های هنری و…

در رابطه با اتاق خواب ها نیز اتاق خوابی که برای فرزندتان طراحی میکنید، از نظر دکوراسیون داخلی تفاوت زیادی با اتاقی دارد که برای  خود و همسرتان طراحی می کنید. در واقع جنسیت ، سن و روحیه از مهمترین عوامل طراحی دکوراسیون داخلی برای اتاق خواب ها هستند.

نکته ی بعدی میزان هزینه ای ست که مایل هستید برای این طراحی دکوراسیون پرداخت کنید. البته برخلاف تصور بسیاری مهمترین نکته در طراحی دکوراسیون سلیقه و تخصص شماست و افراد زیادی هستند که با هزینه های بسیار بالا موفق به طراحی های مناسب نشده اند.

نکته ی دیگر متراژ فضایی ست که در اختیار دارید به طور کلی هیچگاه طراحی که برای منازل و اتاق های کوچک مناسب هستند برای طراحی محیط های بزرگ مناسب نیستند.

بعد از توجه به همه ی این موارد هماهنگی تمام فضای خانه باهم و حتی با محیط خارجی منزل است که از اهمیت زیادی برخوردار است

 

طرح کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی به انواعى از کاغذ دیواری گفته مى شود که طرح هایی بصورت تصاویر سه بعدی روی آنها ایجاد شده است و ایجاد نماهای نزدیک تر به واقعیت را نسبت به کاغذ دیواری پوستری مى نماید. این محصول که مدت زمان زیادی نیست مهمان ما در دنیای دکوراسیون داخلى شده است، به خوبى توانست جای خود را بین مردم باز کند. سرعت تقاضاى این محصول رشد عجیبى داشته که اگر کمى دقت کنیم متوجه مى شویم که چندان هم دور از دهن نیست. ایجاد و خلق تصاویر بى بدیل و زیبایى وصف نا پذیر این طرح ها  هر ببیننده ای را به تحسین وا مى دارد. بسیارى از دیزاینر ها و طراح هان صنعت دکوراسیون داخلى با استفاده از این کاغذ دیواری ها در کنار طراح های مدرن قرن جدید فضاهای منحصر بفردی خلق مى کنند.

 

ویژگی های کاغذ دیواری

پیشرفت در تکنولوژى های رایانه ای مثل گرافیک و طراحى سبب شده طرح های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی متناسب با سلیقه هر کسى در هر جایى هر روز تولید شوند. همگامى این پیشرفت ها بصورت هم افزایى و پیشرفت موازی علوم همگى دست به دست داده تا ما هروز با نمایش یک محصول جدید در همه حوزه ها و بالاخص دکوراسیون داخلى سورپرایز شده و محیط خود را با آن تطبیق دهیم.کاین نوع از کاغذ دیواریهای  گامى جدید در صنعت دکوراسیون داخلى و یک نقطه عطف در دیزاین منازل شما مى باشد.

خرید کاغذ دیواری جدید

خرید کاغذ دیواری جدید

طرح و رنگ  کاغذ دیواری بهتر است با طرح و رنگ کفپوش و سایر وسایل موجود در منزل شما مطابقت داشته باشد تا طراحی داخلی منزل شما بی نظیر و جذاب تر به نظر برسد همچنین علاوه بر رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل باید به سبک طراحی دکوراسیون منزل نیز برای انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری توجه کنید. کاغذ دیواری های طرح دار و زرق و برق دار برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی انتخاب ایده آل و مناسبی هستند و کاغذ دیواری جدید ساده و شیک برای دکوراسیون ها با سبک های مدرن و امروزی می توانند انتخاب مناسبی باشند.

نکاتی در مورد کاغذ دیواری

1 - کاغذ دیواری امروزه به دلیل داشتن نقش های متفاوت و زیبا می تواند تنها روی یکی از دیوارهای نشیمن یا سالن پذیرایی نقش آفرینی کند و مکمل لوازم خانه و رنگ دیگر دیوار ها شود.

2 - کاغذ دیواری به دلیل نداشتن بوی رنگ و نصب سریع و آسان کاغذ دیواری می تواند جایگزین خوبیبرای رنگ های معمولی باشد بسیاری از افراد به دلیل داشتن آلرژی به بوی رنگ کاغذ دیواری را به دیگر پوشش ها ترجیح می دهند در ضمن در ساختار برخی رنگ ها سرب وجود دارد که برای سلامت کودکان مضر است ولی کاغذ دیواری غالبا سلامت محور است.

3 - کاغذ دیواری های جدید که در بازار وجود دارند معمولا الیافی قابل شستشو، ضدخش و ضربه ،آکوستیک و با طول عمر بالا و مرغوب هستند و می توانند جایگزین خوبی برای دیگر پوشش های دیوار باشند.

4- کاغذ دیواری هایی که رنگ گرم ماننده:زرد – آجری – نارنجی – قرمز – زرشکی و هلویی دارند محیط را دلنشین و جذاب می کنند با استفاده  از این رنگ ها می توان فضا را غیر رسمی دنج و خوشایند کنید بهتر است از این رنگ ها در اتاق نشیمن ،اتاق غذاخوری و محلی که برای دور هم جمع شدن در نظر گرفته اید استفاده کنید 

5- به یاد داشته باشید که اگر الگوی کاغذ دیواریتان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشند نقش کاغذ دیواری بر محیط غلبه خواهد کرد به نحوی که مبلمان و سایر وسایل داخل اتاق کمتر دیده می شود.

6- با استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرح های قطری و زیگزاگ دارندد می توان محیط را زنده و پویا جلوه داد.

7- با استفاده از کاغذ دیواری هایی که طرحهایی گلدار و شلوغ دارند میتوان محیط را کوچک تر نشان داد.

8-با استفاده از طرح های افقی می توان خانه را وسیع تر و پهن تر از آنچه هست نشان داد.

9-با استفاده از طرح های عمودی و با فاصله می توان دیوارها را بلند تر جلوه داد.

کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

 

نقش کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون

از دیر باز استفاده از طرح های تصویری و اسلیمی در دکوراسیون رواج داشته است .

در گذشته های دور این طرح ها توسط نقاشان برروی دیوار کشیده می شدند.

استفاده از طرح های تصویری برروی دیوار از گذشته توسط انسان نشان از هماهنگی ذوق و سلیقه انسان با طرح های روی دیوار دارد.

نقاشی روی دیوار به دلیل زمان بر بودن و هزینه بالا معمولاً در منازل خاص مثل امارتها و کاخ ها و یا موزه ها صورت می گرفت و قشر متوسط و ضعیف امکان انجام این کار را در دکوراسیون داخلی خود نداشتند.

با گذشت زمان و راه یافتن ایده های جدید در طراحی دکوراسیون داخلی پوسترها توانستند وارد منازل ما شوند و زیبایی دکوراسیون داخلی را دو چندان کند.

با پیشرفت علم و ورود چاپگرهای قدرمتند هزینه چاپ نقوش مختلف برروی کاغذ دیواری کاهش یافت و این طرح های زیبا وارد خانه های اکثر مردم شدند.
زیبایی خاصی کاغذ دیواری های سه بعدی سبب شده این روزها موجی از مشتریان به سمت این کالای جدید سراریز شوند و این طرح ها را در دکوراسیون خود جای دهند.

بسیاری از دیزانرهای داخلی می توانند هنگام مشاوره کارفرمایان آنها را با این سبک جدید در دکوراسیون داخلی آشنا سازند.

این طرح ها مخصوص سقف ، کف پوش و دیوارهای لابی ها و سالن ها می توانند استفاده شوند.

نقش های زیبای سه بعدی در کف پوش های اپوکسی نیز استفاده می شوند.
کاغذ دیواری سه بعدی با طرح تونل و دالان های مارپیچ می توانند بسیار چشم نواز باشند و حس کنجکاوی را برانگیزند و همچنین باعث بزرگتر دیده شدن فضا شوند.

کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح های مکعب و طرح های اشکال هندسی جزو پرطرفدارترین اشکال مورد استفاده در کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون های با سبک مدرن هستند.

 

تحول در دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

در حالی که با پیشرفت علم و تکنولوژی جهان همه روزه در حال تحول است، دکوراسیون داخلی نیز همگام با این تغییرات همه روزه شاهده پدیده های مختلفی می گردد.

یکی از این موارد در صنعت دیوارپوشها کاغذ دیواریهای سه بعدی هستند.

این کاغذ دیواریها دارای نقوشی هستند که بصورت سه بعدی به نظر می رسند و چشم را دچار خطای دید می کنند.

تصاویر مختلف مناظر ، حیوانات و اشکال هندسی از جمله موارد رایج می باشند.

در صورتی که کار کاغذ دیواری سه بعدی از همه نظر با کیفیت انجام شد نمایی به نظیر در منزل به وجود می آورد  که می تواند چشمها را خیره کند.

معمولاً یک دیوار در منزل را با این نوع کاغذ کاغذها را به کافرمایان پیشنهاد می کنند.

در دنیای مدرن امروزی ورود این کاغذ دیوارها و استفاده روزافزون از آنها به عنوان یک نقطه عطف در بخش کاغذ دیواری و دیوارپوش محسوب می شود.

استفاده از تصاویر سه بعدی برای سقف و کف نیز بسیار گسترش یافته استدیواری پوشش می دهند.

بسته به سلیقه و یا کابری مکان مورد استفاده نوع تصاویر متغییر هستند.

هر چقدر کیفیت عکسهای مورد استفاده متناسب با سایز دیوار بالا باشد، بدیهیست تصاویر سه بعدی زیباتر به نظر می رسند.

یک نکته بسیار مهم در استفاده از این کاغذها اندازه مکان مورد استفاده هست که هر چقدر فضای مورد نظر بزرگتر باشد یعنی فاصله شما از تصویر بیشتر باشد کار زیباتر و طبیعی تر به چشم می خورد.

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به عنوان یک پیشنهاد وسوسه انگیز استفاده از این ایده استفاده میکنند.

 

کاغذدیواری سه بعدی در دکوراسیون

با پیشرفت شگرفی که در زمینه ی دکوراسیون داخلی بوجود آمده است،محصولی جدید در زمینه ی دکوراسیون داخلی توانسته بسیار جذاب و پرفروش باشد،کاغذدیواری ۳بعدی و یا پوستری بسیار پر طرفدار میباشد از این جهت که طرح های بسیار به واقعیت نزدیک هستند و حس واقعی را بیننده منتقل میکند و طرح هایی که در تمامی آلبوم ها موجود میباشد طرح های به روز و زیبایی میباشد که بینظیر است،و جلوه ای که این کاغذ دیواری برای بیننده ایجاد میکند بسیار هیجان انگیز میباشد .

نکته جالب در زمینه ی کاغذدیواری ۳بعدی قابل توجه میباشد،برای دیوار با سایز های متفاوت میتوان هر طرحی را اجرا کرد البته تیم فروش با دیدن موقعیتی که قرار است طرح اجرا شود،مشاوره ی اختصاصی میدهند و در انتخاب بهترین طرح مناسب شما را کمک میکنند.

اگر از نظر اقتصادی هم بخواهیم نگاه کنیم با توجه به هزینه های هنگفت و بالا در زمینه ی طراحی های متفاوت برای دیوار و سقف بهترین گزینه و انتخاب کاغذدیواری ۳بعدی و پوستر میباشد زیرا کیفیت بسیار بالا وطرح های بسیار زیبا و متنوعی دارد.

در میان موارد ذکر شده روف گاردن ، آلاچبق چوبی و پارکت لمینت نیز از عوامل تاثیر گذار در زیبایی ساختمان هستند. برگرفته از منبع Digital Land

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : کاربرد,کاغذ,دیواری,در,صنعت,ترموود,ترموود بهترین چایگزین نمای ساختمان,ترکیب کاغذ دیواری و چوب ترمو در صنعت ساختمان, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 11:40

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت نظریه شناختی ژان پیاژه

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,نظریه,شناختی,ژان,پیاژه, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت: 21:08

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : مجری,زنی,که,برخلاف,تصورها,ایرانی,نیست, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 15:58

ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

  • ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    شاهرخ، جوانی کـه بـه 86 نوجوان تجاوز کرده اسـت محاکمه شد، در نگاه اول چنین چیزی قابل باور نیست اما دنیا بـه قدر زیبایی هایي کـه دارد، آلودگی هایي هم دارد کـه گه گاه حتی قابل باور نیستند اما متاسفانه حقیقت دارند، انتشار این اخبار ناراحت کننده برای مـا کار سهولت نیست اما حقیقت را نمیشود پنهان کرد، حقیقت باید گفته شود تا هر کس بـه نوعی بتواند با اینچنین آلودگی هایي مقابله کند و خودرا حفط نگه دارد.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    بـه گزارش پارس ناز: کودک‌ اذيت جوان ساکن یکی از شهر هـای غرب کشور کـه بـه 86 پسر نوجوان تجاوز کرده و بـه دست فرد یا افراد ناشناسی کشته شده ‌اسـت، از سوی دادگاه مهدورالدم شناخته شد.

    تجاوز بـه 86 نوجوان

    جوان مقتول 11 سال قبل در پارکی در یکی از شهر هاي غربی کشور بـه قتل رسید. وقتی مأموران پيکر وی را پیدا کردند، زمان زیادی از قتل او گذشته بود؛ چراکه پيکر بو گرفته ودر حال متلاشی‌شدن بود. درحالی‌کـه مأموران دنبال پیداکردن اولیای‌دم و مشخص‌شدن هویت مرد مقتول بودند، در بین پرونده‌هاي اعلام فقدانی متوجه شدند خانواده‌اي مفقودشدن پسرشان شاهرخ رابه پلیس گزارش کرده و مشخصاتی را ارائه داده‌اند کـه بسیار با مشخصات مقتول هم‌خوانی دارد.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    پس از پدا شدن پيکر و هویت مقتول تلاش برای پیداکردن عاملان این قتل آغاز شد. پلیس در اولین گام از تحقیقات بـه پرس‌وجو از دوستان و خانواده شاهرخ پرداخت و متوجه شد کـه او در بهار ۸۶ بـه اتهام ربودن و ایجاد مزاحمت برای چند پسر دانش‌آموز بازداشت و بـه زندان محکوم شده بود. درحالی‌کـه فرضیه جنایت ناموسی قوت گرفته بود، اظهارات یکی از دوستان شاهرخ بنام سیاوش سرنخ مهمی رابه پلیس داد.

    ماجرای تجاوز یک جوان بـه 86 نوجوان

    پلیس فهمید سیاوش از قربانیان شاهرخ بوده و شاهرخ وی را بـه خانه کشانده و مورد تعرض جنسی قرار داده اسـت و ازآن صحنه‌ها فیلم گرفته و از فیلم این تعرض استفاده و از سیاوش اخاذی می‌کرده‌ اسـت. سیاوش در بازجویی‌ها بـه مأموران گفت: مـن از یک‌سال قبل وقتی کـه ۱۷ساله بودم، شاهرخ را می‌شناختم. او پسر خلافکاری بود. او بدون اطلاع خانواده‌اش خانه‌اي را در حاشیه شهر برای خودش اجاره کرده بودو عصرها بـه آنجا می‌رفت.

    یکبار مـن رابه خانه‌اش دعوت کرد ودر آنجا آزارم داد. بعد از این ماجرا شاهرخ مدام از مـن اخاذی می کرد . او حتی مجبورم کرده بود وقتی پسربچه‌هاي دانش‌آموز رابه خانه شیطانی‌اش میبرد و انها را اذيت می‌داد، مـن از کارش فیلم بگیرم. مـن هم از ترس او چندبار اینکار را انجام ‌دادم. مدتی بود خودم را از شاهرخ مخفی میکردم تا دیگر از مـن خواسته‌اي نداشته ‌باشد.

    او از بچه‌ها هم اخاذی می کرد و گاهی انها را مجبور میکرد تا چندین‌بار بـه خانه‌اي کـه برای تجاوز تهیه کرده ‌بود، بروند . او جوان نیرومندی بود؛ کار می کرد و درآمد خوبی داشت، با همان درآمد هم توانسته ‌بود برای خودش خانه‌اي اجاره کند. مـن نمی دانم چرا بچه‌ها را اذیت میکرد.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    اما وقتی اینکار را می کرد حالش خوب بود. شاهرخ بسیار خشن بود. هیچ‌وقت آدمی دراین حد خشن ندیده‌ بودم. بهمین دلیل هم خودم را از او مخفی میکردم تا دیگر نتواند از مـن اخاذی کند. تا این کـه شنیدم جنازه او در پارک جنگلی پیدا شده اسـت. مـن گمان میکنم یکی از قربانیان جنایت شاهرخ وی را کشته باشد.

    حکم برای تجاوز یک جوان بـه 86 نوجوان

    درحالی‌کـه تحقیقات ادامه داشت، روشن شد شاهرخ چندین پسر دانش‌آموز را اذيت داده بود. وقتی پلیس دفترچه خاطرات شاهرخ را پیدا کرد، متوجه اقدامات خوفناک او علیه پسران نوجوان شد. شاهرخ نام قربانیان خودرا در دفترچه نوشته ‌بود؛ ۸۶ کودکی کـه از سوی شاهرخ مورد اذيت قرار گرفته‌ بودند نامشان دراین دفترچه بود. او اعمالی راکه مرتکب شده بود، با جزئیات کامل در آن دفترچه نوشته بود.

    دادگاه جوان متجاوز

    با افشای این ماجرا چندین مظنون بازداشت شدند، اما پلیس مدرکی علیه آن ها بـه دست نیاورد. بـه‌این‌ترتیب، با گذشت ۱۱سال از کشته‌شدن شاهرخ، پدرومادر او بـه دادگاه رفتند و اعلام کردند چون قاتل پسرشان شناسایی نشده اسـت، تقاضا دارند تا دیه او از صندوق بیت‌المال با انها پرداخت شود.

    وقتی برای قضات دادگاه روشن شد قربانی با پسران نوجوان در ارتباط بوده و بـه انها تجاوز جنسی می‌کرده ‌اسـت، تقاضای اولیای دم مبنی بر دریافت دیه از بیت‌المال را رد کردند، اما با اعتراض اولیای دم پرونده بـه دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. اولیای‌دم در اعتراض خود نوشتند:

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    «شکایتی علیه فرزند مـا مطرح نشده اسـت و هیچ‌کدام از کسانی کـه نامشان در دفترچه خاطرات بوده، علیه پسر مـا حرفی نزده‌‌اند و ممکن اسـت این دفترچه متعلق بـه فرد دیگری باشد. پسر مـا یک بار جرمی مرتکب شد و مجازاتش را هم تحمل کرد؛ نباید بـه جرمی کـه در گذشته مرتکب شده ‌اسـت وی را مهدورالدم تشخیص داد. بـه‌این‌ترتیب، قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران مسئول بررسی این پرونده شدند.

    آن ها پس از بررسی موشکافانه پرونده اعلام کردند با توجه بـه سابقه بد قربانی، او بـه‌لحاظ شرعی محقوق‌الحق نیست و خانواده‌اش نیز بـه‌تبع آن، حق مطالبه دیه از بیت‌المال را ندارند. بـه‌ این‌ ترتیب، با تقاضای اولیای دم مبنی بر دریافت دیه از صندوق بیت‌المال موافقت نکردند. این رأی در شعبه 28 دیوان‌ عالی کشور مهر تأیید خورد و قطعی شد.


    ودر خبر بعدی: همسر سابق شاگرد شوهرش ، هووی زن شد.

    «سارا» دست پسر خردسالش را محکم گرفته بودو بـه‌زور وی را دنبال خودش می‌کشاند. پس از لحظه‌اي این پا و آن پا کردن روی صندلی نشست. اما پسرش آرام نداشت و مدام این سو و آن سو می‌دوید.صحبت هاي یان زن در دادگاه خانواده را در ادامه بخوانید.

    زن در دادگاه خانواده

    «سارا» چند باری بـه او تشر رفت اما وقتی دید نمیتواند آرامش کند ترجیح حال خود رهایش کند. بعد رو بـه مشاور کرد و گفت: «۸ سال از زندگی مشترک مـن و «رامین» گذشته بود کـه بواسطه یکی از دوستانم فهمیدم شوهرم سرم هوو آورده اسـت. شنیدن این خبر آن قدر برایم سخت بود کـه تا چند روز گیج بودم و فقط بـه در و دیوار نگاه میکردم. حتی قدرت حرف زدن با همسرم را هم نداشتم.

    در همه ی اینروزها فکری مثل خوره بـه جانم افتاده بود؛ این کـه آن زن را پیدا کنم و ببینم چـه ویژگی‌هایي دارد کـه شوهرم وی را بـه مـن ترجیح داده اسـت. دنبال جواب همین سؤال بودم کـه واقعیتی ترسناک‌تر برایم فاش شد. «بیتا»، همسر سابق شاگرد مغازه شوهرم حالا هوویم شده بود. هضم این واقعیت تلخ برایم غیرممکن بود . آن زن تا پیش از جدایی‌اش بارها با شوهرش بـه خانه مـا آمده و همیشه با مـن و پسرم مهربان بود.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    وقتی فکر میکردم کـه چـه درددل‌هایي پیش آن زن کرده بودم احساس درماندگی و خشم میکردم. اعصابم بـه هم ریخته بود. تصمیم گرفتم بـه روی خودم نیاورم. فکر می کردم شاید اگر دراین باره بـه شوهرم حرفی نزنم این رابطه پنهانی را تمام کند اما هیچ چیز آن‌طور کـه مـن فکر میکردم پیش نرفت. وقتی شوهرم فهمید از ازدواج دومش خبردار شده‌ام نه ابراز پشیمانی کرد و نه سعی کرد واقعیت را پنهان کند.

    تنها در برابر گریه‌هاي بی‌امان مـن با خونسردی گفت: «خودت مقصر بودی. اگر تـو همان زنی می‌شدي کـه مـن میخواستم هرگز سراغ زن دیگری نمی‌رفتم…» ازآن روز بـه بعد حالم دگرگون بود. پسرم نیز با دیدن حال و روز مـن هرروز عصبی‌تر می ‌شد. اما انگار شوهرم اصلاً این وضعیت پریشان مـا را نمی دید. چند ماهی با همین شرایط گذشت. هرروز تحمل این سردی و بی‌اعتنایی برایم سخت‌تر میشد. دیگر رغبتی برای دیدن شوهرم نداشتم.

    اما تصمیم گرفتم بـه‌خاطر پسرم بـه زندگی برگردم. دیگر عشق در زندگی‌مان معنا نداشت اما کم کم حضور آن زن را در زندگی‌ مان پذیرفته بودم. همه ی‌مان بجز زن دوم شوهرم از این زندگی سرد راضی بودیم. دو سال با همه ی سختی‌ها و تلخی‌ هایش سپری شد تا این کـه صبر «بیتا» سر آمد و شیطنت‌هایش شروع شد. کم کم «رامین» نیز رفتارش تغییر کرد. دوباره روزهای تلخ قبل تکرار شد. هرروز دعوا و بی‌محلی… شوهرم حتی دیگر با پسرم هم رفتار درستی نداشت.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    دست آخر هم انچه نمیخواستم سرم آمد؛ شوهرم بـه تقاضای «بیتا» بـه دادگاه رفت و مـا توافقی جدا شدیم. مـن با پول مهریه و کمک‌هاي پدرم خانه‌اي خریدم و پسر 10 ساله‌ام را هم پیش خودم بردم. دراین مدت هر کاری کـه می‌توانستم برای رفاه حال پسرم انجام دادم اما بازهم نمیتوانم همه ی خواسته‌هاي وی را برآورده کنم. همسر سابقم وضع مالی خوبی دارد، با این حال وقتی از او خواستم هزینه پسرمان را بدهد، در عین بی‌مسئولیتی گفت:

    «خودت خواستی پسرمان را نگه داری و مـن هیچ تعهدی بـه او ندارم.» زن جوان با بغضی در گلو بـه مشاور گفت: مشکلات زندگی کمرم را شکسته هر چـه تلاش میکنم بیشتر ناامید می شوم از همه ی بدتر این کـه پسرم نیز هرروز افسرده‌تر می شود و افت تحصیلی شدیدی پیدا کرده اسـت. این زن در کمال بی‌رحمی پسرم را از محبت پدر محروم کرد و آینده مبهم زندگی‌مان مانند کابوسی آرامش مـا را گرفته اسـت و هیچ راهی برای نجات ندارم.


    در خبر بعد: ماجرای عجیب جنایت تجاوز به پسر هشت ساله در تهران

    شب چهارشنبه آخر سال 1396 مرد جوانی در حالیکه دست پسر ٨ ساله‌اش رابه‌دست داشت هراسان بـه اداره پلیس رفت و از جنایت سیاهی کـه برای پسرش رقم خورده بود خبر داد. جزئیات تجاوز بـه پسر هشت ساله را در ادامه بخوانید.

    تجاوز بـه پسر هشت ساله

    پسر هشت ساله در تحقیقات گفت: برای خرید ترقه سوار مترو شدم. تعدادی ترقه خریدم و دوباره سوار مترو شدم تا بـه خانه برگردم. در راه بازگشت دو نفر از دستفروشان مترو بـه مـن گفتند کـه می توانند انواع و اقسام ترقه رابا قیمت‌هاي ارزان بـه مـن بدهند. مـن هم گولشان را خوردم و همراهشان رفتم اما انها مرا بـه خانه‌اي برده و مورد اذيت و اذیت قرار دادند.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    عامل تجاوز بـه پسر هشت ساله

    با شکایت پسر بچه تحقیقات بـه دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی برای شناسایی مردان شیطان صفت آغاز شد.در بررسی‌هاي صورت گرفته کارآگاهان موفق بـه شناسایی خانه مورد نظر شدند. بدین ترتیب صاحب خانه شناسایی و برای تحقیقات بـه اداره آگاهی منتقل شد. صاحبخانه کـه مرد جوانی بود مدعی شد کـه در زمان حادثه بـه مسافرت رفته و کلید خانه‌اش را برای چند روزی بـه دو نفر از دوستانش داده اسـت.

    دستگیری عامل تجاوز بـه پسر هشت ساله

    با برملایی هویت مردان تبهکار بررسی‌ها برای دستگیری آن ها ادامه یافت اما دو مرد جوان از تهران خارج شده بودند.بررسی‌هاي کارآگاهان اداره شانزدهم برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این کـه مأموران یکی از شهر هـای شمال غربی کشور با خبر شدند کـه مرد جوانی دریک میهمانی شبانه از جنایت سیاهی کـه شب چهار شنبه سوری در تهران مرتکب شده خبر داده اسـت.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    با این سرنخ تحقیقات دراین شاخه متمرکز شد وکارآگاهان این مرد شرور راکه یکی از متهمان جنایت سیاه بود شناسایی کردند. بدین ترتیب با هماهنگی‌هاي صورت گرفته با بازپرس رضوانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران مأموران وارد عمل شده و وی را دستگیر کردند. تحقیقات برای دستگیری عامل دیگر این جنایت سیاه ادامه دارد.


    و در حادثه بعد مرد خشمگین نهاوندی که سر همسرش را با چاقو برید

    مرد عصبانی در اوج عصبانیت سر زن رابا چاقو برید. او سپس بریدن سر همسر موضوع رابه برادرش خبر داد و برادر قاتل هم پس از حضور در صحنه جنایت این مرد رابا موتورسیکلت خود بـه کلانتری برد و وی را تحویل پلیس داد. مرد میانسال برای پایان دادن بـه اختلافات خانوادگی با همسرش در تماس تلفنی، از وی خواسته بود بـه خانه برگردد تا درصورت بـه نتیجه نرسیدن برای گفت و گو از هم جدا شوند.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره بـه این جنایت گفت: این زن کـه بـه حالت قهر دو دخترش را برداشته و بـه یکی از شهر‌هاي استان مجاور رفته بود در جواب شوهرش بهانه آورد کـه پولی برای کرایه ماشین ندارد تا بـه خانه برگردد، اما شوهرش برای رفع این بهانه مبلغ یکصد هزار تومان بـه حساب او واریز کرده بود.

    قتل زن بـه دست شوهرش

    سرهنگ زارعی میگوید: سرانجام این زن بـه همراه ۲ دخترش بـه خانه برگشت. شوهربه بهانه صحبت با همسرش، دخترهایشان رابه خانه خواهر خود فرستاد، اما پس از گفت و گو با همسرش مذاکره شان بـه نتیجه‌اي نرسید و مرد عصبانی در اوج عصبانیت سر زن رابا چاقو برید. او سپس موضوع رابه برادرش خبر داد و برادر قاتل هم پس از حضور در صحنه جنایت این مرد رابا موتورسیکلت خود بـه کلانتری برد و وی را تحویل پلیس داد.


    و در اتفاق بعد نیز ماجرای قتل مرد جوان به خاطر پیامک‌های عاشقانه

    ساعت 6:30 پنجشنبه هفته گذشته کشف پيکر مردی ناشناس در زمین‌هاي کشاورزی بـه کلانتری امین‌آباد اعلام و پس از حضور تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل مشخص شد پيکر متعلق بـه مردی حدودا ۳۵ساله اسـت کـه پیش از سوزانده‌شدن، دریک درگیری با ضربات متعدد چاقو بـه ناحیه صورت، شکم، دست، گردن و… بـه قتل رسیده اسـت.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    کارآگاهان در بررسی لباس‌هاي بـه‌جای‌مانده از مقتول موفق بـه خارج‌کردن کارت شناسایی متعلق بـه او شدند و بـه این ترتیب هویت مقتول بنام صادق «۳۵ساله» ساکن خیابان پیروزی شناسایی ودر تحقیق از خانواده وی مشخص شد کـه این مرد یک روز قبل بـه دنبال تماس یکی از دوستانش بنام «علی» از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته اسـت.

    با شناسایی محل زندگی «علی» «40 ساله» در منطقه پیروزی، کارآگاهان برای انجام تحقیقات بـه خانه او رفتند و اطلاع پیدا کردند علی هم‌زمان با کشف پيکر مقتول، از محل سکونتش خارج و پس ازآن ناپدید شده و پاسخ‌گوی تماس‌هاي تلفنی اعضای خانواده‌اش نیز نبوده اسـت.

    دادگاه متهم بـه قتل بخاطر پیامک‌ هاي عاشقانه

    هم چنین در تحقیقات تکمیلی معلوم شد علی از حدود یک ماه پیش از همسرش متارکه کرده اسـت. کارآگاهان با بازجویی از همسر سابق علی اطلاع پیدا کردند مقتول در زمان زندگی مشترک علی و همسرش، دوست خانوادگی آن ها بود. همسر سابق علی بنام «ساناز» در اظهاراتش بـه کارآگاهان گفت:

    «صادق دوست نزدیک همسرم بودو بهمین علت بـه خانه مـا تردد داشت و مـن وی را کاملا می‌شناختم. مـن و همسرم از مدت‌ها پیش با یک دیگر اختلاف و قصد متارکه از یک دیگر را داشتیم. قبل از متارکه، مقتول چندین‌بار پیامک‌هاي عاشقانه برایم ارسال کرده بود کـه آن زمان موضوع رابه همسرم اطلاع و پیامک‌ها رابه او نشان دادم.

    اعتراف متهم بـه قتل بخاطر پیامک‌ هاي عاشقانه

    بـه‌ واسطه پیامک‌ها، همسرم نسبت بـه صادق کینه پیدا کرده بود تا این کـه پس از گذشت حدودا یک ماه درنهایت بدلیل اختلافات قبلی مـن و همسرم متارکه کردیم؛ پس ازآن دیگر هیچ اطلاعی از همسر سابق خود و هم چنین مقتول ندارم و نمی‌ دانم کـه آیا موضوع کشته‌شدن صادق بـه موضوع پیامک‌ ها ارتباط دارد یا خیر.

    کارآگاهان با توجه بـه اطلاعات بـه‌دست‌آمده درباره انگیزه احتمالی جنایت با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق بـه شناسایی مخفیگاه علی در منزل یکی از دوستانش بنام علیرضا شدند. این محل در محدوده خیابان شوش تحت مراقبت نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام مأموران ساعت 16:30 روز شنبه با خاطرجمعی از حضور متهم پرونده در محل اقدام بـه دستگیری وی بـه همراه علیرضا کردند.

    متهم اصلی پرونده با تأیید اظهارات همسر سابقش درباره ارسال پیامک‌هاي عاشقانه بیان کرد از همان زمان تصمیم بـه کشتن صادق گرفت. او در اعترافاتش بـه کارآگاهان گفت: بـه‌واسطه کینه‌اي کـه از مقتول پیدا کرده بودم، روز حادثه با تصمیم قبلی و بـه همراه علیرضا وی را بـه بیابان‌هاي اطراف امین‌آباد بردم و با ضربات چاقویی کـه از قبل همراه داشتم، ضربات متعددی بـه صورت، گردن، کمر و… مقتول زدم.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    پس از کشتن صادق جنازه‌اش را آتش زدم و بـه همراه علیرضا از محل دور شدیم. علیرضا نیز در اظهاراتش با تأیید اظهارات متهم اصلی پرونده، عنوان کرد در محل ارتکاب جنایت حضور داشته، اما هیچ دخالتی در درگیری منجر بـه جنایت یا سوزاندن پيکر نداشته اسـت.

    سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه بـه اعترافات صریح هر دو متهم بـه‌ویژه متهم اصلی پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری صادر شد و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قراردارند.


    و در آخر هم پایان تلخ عشق جوان 24 ساله به دخترخاله 39 ساله شوهردار

    نیمه شب شانزدهم تیرماه سال 1395 وقوع آتش سوزی یک دستگاه سمند در کمربندی پل فیروز آباد بـه سمت غنی آباد بـه ماموران کلانتری 173 اعلام شد. مأموران وقتی بـه محل آتش سوزی رفتند و بـه مهار آن پرداختند با جنازه سوخته یک مرد روبرو شدند. جنازه این مرد کـه شواهد نشان می داد قبل از آتش سوزی با چاقو کشته شده اسـت برای شناسایی بـه دکتری قانونی منتقل شد.

    یک روز از این ماجرا گذشته بود کـه زن 39 ساله اي بنام الهام بـه پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن شوهر 42 ساله اش بنام بهرام خبر داد. وی گفت: دیشب شوهرم بعد از خوردن افطاری خانه را ترک کرد تا بـه مادرش سر بزند. اما دیگر بـه خانه برنگشت. نشانی هایي کـه این زن از شوهرش ارائه داده بود با نشانی هاي جنازه ناشناس مطابقت داشت.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    بـه این ترتیب مشخص شد جنازه سوخته متعلق بـه بهرام بوده اسـت. پلیس در تحقیقات بـه بازجویی از همسر و دو دختر 9 و 12 ساله قربانی پرداخت اما بـه سرنخی نرسید.

    برادر بهرام بـه ماموران گفت: وقتی زن برادرم هراسان با مـن تماس گرفت و از ناپدید شدن بهرام خبر داد بـه آنجا رفتم .برادرم و همسرش مدتی اسـت باهم اختلاف دارند و ممکن اسـت الهام در ماجرای کشته شدن برادرم دست داشته باشد. در ادامه پرس و جو ها در خصوص عشق مرد جوان بـه دخترخاله مستاجر خانه قربانی سرنخ تازه اي رابه پلیس داد و گفت:

    شبی کـه جنازه بهرام پیدا شد، یک مرد جوان با یک دستگاه 206 بـه خانه او آمد و ماشینش را داخل حیاط پارک کرد. سپس از بهرام خواست تا وی را بـه حوالی تهرانپارس برساند. صاحب خانه ام و مرد جوان باهم رفتند و بهرام دیگر بازنگشت. پلیس در حالیکه بـه دنبال نشانی از مرد ناشناس می گشت در ادامه بررسی ها بـه چندین پیامک مشکوک کـه بین الهام وپسرخاله اش بنام امیر رد و بدل شده بود پی برد.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    بـه این ترتیب امیر 24 ساله کـه در نمایشگاه ماشین کار می کرد ردیابی و بازداشت شد. وی گفت: شوهر دخترخاله ام مرد بد اخلاقی بود. او همیشه دخترخاله ام را اذیت می کرد و مـن خیلی بـه دختر خاله ام و دختران او علاقه‌مند بودم.

    آخرینبار وقتی دختر دوازده ساله آن ها بـه مـن گفت پدرش وی را کتک زده عصبانی شدم. مـن آن شب با دوستانم مشروب خورده و مست بودم کـه یک اتومبیل ۲۰۶ را از نمایشگاه ماشین برداشتم و بـه خانه دخترخاله ام رفتم.

    مـن بـه بهانه اي از بهرام خواستم تا اجازه دهد ماشین را در حیاط خانه اش پارک کنم. دقایقی بعد از او خواستم تا مرا با ماشین خودش بـه نزدکی خانه مان برساند. مـن سوار ماشین شوهر دختر خاله ام شدم. ساعت حدود یک نیمه شب بود کـه در حوالی اتوبان امام علی با چاقو چند ضربه بـه او زدم . ترسیده بودم بهمین خاطر چندین ساعت با جنازه در خیابان ها گشتم و سپس وی را بـه سمت جاده ورامین بردم.

    نگران بودم کـه اثر انگشتم روی ماشین مرا لو دهد بهمین خاطر سعی کردم اثر انگشتانم را از روی فرمان پاک کنم اما نشد. بهمین خاطر شیلنگ بنزین ماشین را بریدم و مقداری بنزین روی جنازه و داخل ماشین ریختم و سپس آنرا آتش زدم. چاقو را در زمین کشاورزی حاشیه ورامین انداختم و بـه خانه برگشتم . بـه دنبال اعتراف هاي پسر جوان الهام لب بـه اعتراف گشود و گفت :پسرخاله ام چند بار بـه مـن ابراز علاقه کرده بود.

    ماجرای جوانی که به 86 نوجوان تجاوز کرده + اخبار حوادث

    او از این کـه میدید شوهرم با مـن و بچه‌هایم بد رفتاری می‌کند ناراحت بودو همیشه میگفت اگرچندین سال زودتر بدنیا آمده بود هرگز اجازه نمی داد تا با بهرام ازدواج کنم .او پیشنهاد قتل همسرم را مطرح کرد.

    حتی یکبار بـه مـن گفته بود بهتر اسـت در غذای بهرام زهر بریزم و وی را مسموم کنم تا برای همیشه از بدرفتاری هاي او خلاص شود. پرونده آن ها بـه شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی از خود دفاع کنند.

 

تاریخی...
ما را در سایت تاریخی دنبال می کنید

برچسب : ماجرای,جوانی,که,به,86,نوجوان,تجاوز,کرده,اخبار,حوادث, نویسنده : kavoosifar exampel بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 22:49